Returansökan

Reklamation och returansökan. 

 

Skulle varan vara skadad eller felexpedierad när den anländer är det viktigt att du gör en korrekt anmälan.

Synligt fel: Anmäls direkt till chauffören vid mottagandet av varan.
Dolt fel: Anmäls till kundtjänst inom 3 dagar från mottagandet av varan.

En produkt som vi har konstaterat att den är felexpedierad alternativt skadad byter vi ut om du så önskar eller betalar tillbaka pengarna samt fraktkostnaden. Om du beställt fler varor än den du returnerat betalar vi dock inte tillbaka hela fraktkostnaden.

Retur

Om du inte är nöjd med leveransen har Du rätt att returnera standardvaror inom 8 dagar (se villkor). Vi ersätter med en ny vara eller krediterar Ditt konto. Först när Du är nöjd är affären avslutad.

För att en retur skall kunna åberopas gäller nedanstående villkor:

  • Gäller ej specialvaror, såsom trycksaker och profilreklam, eller beställningsvaror.
  • Varan ska vara oanvänd, dvs ej förstörd eller skadad.
  • Originalförpackningen är oskadad, dvs säljbar.
  • Produkten ska vara komplett, innebär att alla med varan medföljande tillbehör måste returneras.
  • Fyll i vår returansökan eller kontakta oss via telefon eller mejl. Klicka här för våra kontaktuppgifter. 

Reklamation och returansökan

Du måste vara inloggad för att skicka formuläret. Om du är inloggad och ändå inte kan skicka det, se till att "Do not track" inte är aktiverat i din webbläsares inställningar.
Jag accepterar returvillkoren